Сениор инфо мрежа

Нега и лепота у трећем добу

Магазин Пензија покренуо је пројекат „Интернет трећег доба“ који је намењен популацији 50+, односно активној и надолазећој популацији пензионера. У овиру овог пројекта представљамо вам овај текст о неги и лепоти у трећем добу.

Старење је неминовно, као и последице које оно са собом носи. Естетски захвати подмлађивања узели су маха, али су многе даме прешле све границе укуса у покашају да изгледају млађе и лепше. Достојанствено старење је најбољи начин суочавања са годинама. Оно подразумева правилну негу косе и коже, складно одевање, вођење рачуна о килажи. Зато вам дајемо корисне савете за негу и лепоту без одласка под нож.

ХИДРАТАЦИЈА Сува кожа не изгледа лепо ни код девојака, а камоли код зрелих жена. Купите пристојну хидратантну крему за свакодневну употребу. Негована кожа лепше стари.

ШМИНКА Лице код жене у средњим годинама може да делује помало „испрано“. Када је у питању шминка, окрените се мат тоновима неутралнијих боја, попут сиве. Избегавајте седефасте сенке и оне које у себи садрже шљокице.

БРОНЗЕР Моћно оружје за свежину лица. Изаберите онај који је за две нијансе тамнији од вашег тена.

СВИЛА Користите свилене јастучице да вам ујутро лице не би изгледало „згужвано“.

ОЛОВКА С годинама горња усна губи пуноћу, али то не значи да су вам потребни импланти. Оловка у боји коже може да помогне. За ефекат пуноће, пре наношења кармина исцртајте ивице усана.

РУКЕ Године на рукама не могу се сакрити. Зато је јако битно да их редовно мажете кремом и да одржавате хигијену ноктију.

ОДЕЋА То што сте у категорији 50+ не значи да сте невидљиве. Потрудите се да ваша појава остави утисак. Кључ је у правилно одабраној одећи. Не постоји разлог за избегавање комада одеће који су у тренду, али неке ствари ће свакако боље изгледати на тинејџеркама. Много боље ће вам пристајати класични, добро скројени модели панталона, сукњи и сакоа. Водите рачуна о материјалу и бојама.

БОЈЕ Неутралне нијансе су увек добар избор, али зашто не бисте унели мало боје у ваш живот? Крените од неке нежније плаве боје, са примесама сребрнкасте, уколико нисте довољно храбри да одмах понесете азурно плаву.

ХРАНА Једите што више воћа, поврћа, рибе, сардине. Витамин Д је јако битан јер помаже код симптома менопаузе. С друге стране, витамин Е успорава старење – једите што више авокада, сунцокретових семенки и маслиновог уља. Тамно зелено поврће смањује ризик од кардиоваскуларних болести.