Почетна » Банана ДИЈЕТА: Купите 7 банана и смршајте (мени)
Нутрициониста Вести

Банана ДИЈЕТА: Купите 7 банана и смршајте (мени)

Банане су једна од омиљенијих и највише конзумираних намирница на свету. Ретко ко не воли банане.
Банане помажу виткој линији
Иако их дијетални режими исхране углавном искључују, чињеница је да банане могу да допринесу виткој линији. Постоји и дијета са бананама, али која не искључује и друге здраве намирнице.

Ризница витамина

Банане су богате влакнима, угљеним хидратима, али су можда најпознатије као богат извор калијума и магнезијума. У њима има витамина А, Ц, Б6, биотина, гвожђа, бакра. Овакав састав их чини одличним за здравље, а пре свега за здравље срца и крвних судова. Важно је и да су банане богате триптофаном, који тело претвара у серотонин, а серотонин је директно одговоран за добро расположење.
Банане обилују и влакнима и резистентним скробом, што регулише рад црева и њихово редовно пражњење. Оне у цревима ферментишу и стварају масне киселине које спречавају дуготрајну акумулацију масних наслага.
Једна банана у просеку има 90 до 100 калорија. Практично говорећи, иако поједете 10 банана, унећете свега 1.000 калорија.
За разлику од неких дијета заснованих само на протеинима и без угљених хидрата, банана дијета неће вас оставити са осећајем слабости. Осим тога, нећете имати жудњу за слаткишима који често упропасте напоре да се смрша.
Једите банане за доручак. Можете појести и неколико комада – није одређено. Уз ово пијете само воду или чашу немасног млека.
Ево предлога за ручак и вечеру:

Понедељак

ручак: супа са месом и поврћем, купус салата
вечера: 100 г белог пилећег меса, салата по жељи

Уторак

ручак: спанаћ са пиринчем, салата
вечера: 100 г лососа, парче интегралног хлеба, салата

Среда

ручак: рибља чорба и салата по избору
вечера: 100 г ћуретине и зелена салата

Четвртак

ручак: динстане печурке са пиринчем
вечера: гриловано поврће и парадајз салата

Петак

ручак: рибља чорба и салата по избору
вечера: 100 г ћуретине и зелена салата