Почетна » Ево како треба да се храните после 50. година
Здравље Вести

Ево како треба да се храните после 50. година

Фото: Пиксабеј

Поред начина живота, исхрану би требало прилагодити и свом старосном добу.

Осим што вам можда не прија иста храна као пре 10 година, исто тако – вашем организму је и потребна другачија исхрана након неког времена. С обзиром на то да је особама које имају између 50 и 60 година потребно 30 одсто мање енергије него млађим људима, у складу са тим би требало и да се хране, како не би имали проблема са килажом.

Препоручује се да исхрана буде подељена у четири илипт мањих оброка у току дана, без преједања. Због тога што организам у овим годинама спорије и теже вари храну, потребно је јести одговарајуће намирнице како се масноћа не би таложила и како би дигестивни тракт функционисао. Најбоље би било јести воће као што је ананас који је богат ензимима који веома успешно разлажу масноћу.

Поред тога, потребно је уносити и довољну количину витамина Ц који представља одличну помоћ дигестивном тракту. Исхрана након 60. године После напуњених 60 година само 15 одсто масе тела чине мишићи, због чега је јако тешко смршати уколико томе тежите. Брзо миршаваљење пре свега са собом повлачи смањење мишићне масе, која у овим годинама не би требало да се губи. Дијете које се предлажу за ове године живота подразумевају мало порције хране у току дана, а главно правило је да не једете више од 40 грама масноће дневно. Препоручују се воће и поврће, риба и остале намирнице које се лако варе, које нису висококалоричне, а које садрже састоје који могу бити извор потребне енергије.