Истраживање показује да читање детету у раном детињству може утицати на обогаћивање његовог речника
Ново истраживање показује да читање детету у раном детињству може утицати на обогаћивање његовог речника и способност читања и пре почетка основне школе. Др Каролин Кејтс, вођа пројекта и професорка педијатрије на Медицинском факултету у Њујорку, истиче да су та открића узбудљива, јер указују на то да читање млађој деци има трајни позитиван ефекат на језик, писменост и читање.
– Оно што уче кад им читате док су бебе има ефекта и кад су на прагу основне школе – каже она. У истраживању су учествовале мајке и бебе из државне градске болнице, више од 250 њих, а деца су праћена од шестог месеца до четири и по године старости. Резултати су упоређивани с бројем прочитаних књига и бројем дана у недељи проведених у читању.