Велики ланци кафе одавно су преузели примат над малим, локалним пржионицама кафе, којих је почетком 90-их година прошлог века па више од деценије било на сваком ћошку Србије. Ипак се последњих година, међу бројним страним маркама овог дивног врног напитка, издвојила једна домаћа – Краљица кафа, и у складу са именом почела да осваја Србију.
Allcafe је наш једини домаћи произвођач кафе која се пије широм Србије и полако преузима примат на тржишту.
БРОЈКE
4.5 милиона шољица Краљица кафе се у Србији попује сваког месеца
4 шољице кафе дневно штите срце од оштећења, показало је најновије немачко истраживање
1.500 клијената има Аllcafe, од малих породичних продавница до великих трговинских ланаца
2% домаћег тржишта свакодневно ужива у производима Аllcafe-а
Дејан Крупниковић, генерални директор компаније Аllcafe која произовди кафу „за девојке и младиће“ – Краљица и Цар, упустио се у овај бизнис пре седам година. Дугогодишњи рад, искуство и љубав према црном напитку је те 2011. године преточио у приватни бизнис. И није се покајао.
– У то време је било још много малих, локалних пржионица кафе, али ми смо се издвојили квалитетом и стално смо ослушкивали жеље наших муштерија. Трудили смо се да будемо иновативни, да усвајамо нове технологије у процесу производње. Такође смо се трудили да својим радом на пољу маркетинга одскочимо од тадашње конкуренције. Наше муштерије су то препознале и сада се Краљица пије на територији готово целе Србије – каже Крупниковић.
Некада је испијање добре куване кафе био посебан ритуал, али модерно време донело је брз живот и исте такве – инстант кафе. Старији људи и даље знају да уживају у гутљајима куване кафе, али омладина се окренула мућкању кесица, које траје неколико секунди. Директор Allcafe-a нема проблем са тим:
– У последње време је много људи почело да пије инстант кафе, тако да смо у том сегменту допунили наш производни програм, па су се пре три године родили наши нови брендови Краљица 2у1 и 3у1 – објашњава Крупниковић, али наглашава и то да Allcafe покушава да одржи тренд испијања традиционалне кафе и посебну пажњу поклања старијој популацији.
– Старије особе воле црну кафу и воле оно што је домаће – каже Крупниковић. – Неки други ланци кафе које можемо наћи у продавницама већ одавно су постале стране компаније. Морам да нагласим да је Краљица кафа једини домаћи бренд распрострањен на целој територији Србије. На ту чињеницу сам веома поносан.
Да Allcafe увек мисли о својим муштеријама говори и податак да, зарад квалитета и потреба потрошача, посећују плантаже и сајмове кафе широм света. Тако је Краљица досад побола своју заставицу у Кенији, Танзанији, Индији, Бразилу, Прагу, Брижу, Амстердаму…