Почетна » ТРИ вежбе: Тренинг са лоптом за жене
Физиотерапеут Вести

ТРИ вежбе: Тренинг са лоптом за жене

Свакодневно нас спортска индустрија “усрећује” са неким новим фитнес реквизитом, монотонија не сме да буде изговор, јер је избор вежби услед мноштва реквизита буквално неограничен.

Ипак, један фитнес реквизит је оставио најдубљи траг код већине тренера и рекреативаца, то је лопта, која се код нас најчешће назива пилатес лопта. Иако су ове лопте италијанског порекла, амерички физиотерапеути су први пут видели њихову употребу у Швајцарској и тако је настао термин “швајцарска лопта” што је још један назив који је међународно прихваћен.

Лопта са којом можете радити вежбе за ноге, стомак, леђа, груди, рамена и сваку другу групу мишића, битна је само машта и пилатес лопта ће вам бити од користи.
Инструктор Милан Зарић, астер професор спорта и физичког васпитања предложио је неколико вежби са овом лоптом са сваку групу мишића.

1. Издржај у чучњу са стискањем лопте. Мању пилатес лопту поставите између колена стискајући је на сваке две секунде; Одрадите 3 серије по 30 секунди.

2. Цео трбушњак са ногама на лопти, у лежећем сте ставу и ноге поставите на пилатес лопту тако да је ногама стегнете и привучете ка себи што јаче, затим радите цео трбушњак; Одрадите 3 серије по 15 понављања.

3. Подизање карлице са пилатес лоптом. Поставите стопала на лопту стварајући притисак на доле, одрадите покрет карлицом на горе са додатном активацијом седалне регије; Одрадите 3 серије по 15 понављања.