Почетна » ТРИ врсте сира можете јеси без икакве гриже савести
Нутрициониста Вести

ТРИ врсте сира можете јеси без икакве гриже савести

Намирница о којој ће данас детаљно бити речи драгоцена је у исхрани, јер је богата протеинима и важним витаминима, а укус је неспоран. Са друге стране, добро је знати који сиреви одговарају нашим потребама, јер није баш свакоме препоручљиво масно и сласно парче на тањиру.

Пармезан и слични тврди сиреви добри су за особе којима смета лактоза, а познато је да се одлично слажу уз грожђе, смокве, а могу и да се нарендају преко пасте.

Вурда

Било да је једете самостално, уз мало меда или воћа, вурда је заситна и пожељна уколико сте на дијети, и садржи калцијум и витамине.

Млад сир

Свежи, млади сиреви немају м ного калорија и одлична су ужина пре или после вежбања, затим вечера, или додатак салати, док се могу служити и самостално уз свеже или суво воће, или семенке. Овде је важно напоменути и то да су одлични и за имуни систем.

Моцарела

Овај сир може се конзумирати повремено, јер је нискокалоричан, и одличан као додатак салати и јелима. Његова предност је допринос лакшем варењу.