Почетна » Вежбе за сагоревање калорија: Нађите меру уз помоћ ових упутстава
Физиотерапеут Вести

Вежбе за сагоревање калорија: Нађите меру уз помоћ ових упутстава

Брзо ходање и, наравно, трчање, сагоревају највише калорија.
Тренинг на траци најбољи је избор ако вам је циљ сагоревање што већег броја калорија и сходно томе топљење масних наслага. Било да се одлучите за трчање или брзо ходање са нагибом или без њега, без сумње ћете успети да сагорите доста енергије.
Два тренинга недељно за почетнике
За вежбаче који имају већи проценат масног ткива и који су у слабијој физичкој форми, а циљ им је топљење поткожног масног ткива, фитнес инструктори препоручују да за почетак раде један до два тренинга недељно. Ти тренинзи би требало да трају од 20 до 40 минута, а препорука је брзи ход.

Напредовање

Да бисте напредовали са почетничке позиције, постепено повећавајте оптерећење и време трајања тренинга. Временом како напредујете, савет је да испробате добро познати тренинг у трајању од 20 минута, а који се састоји од кратких али високоинтезивних интервала трчања.
Интервале као и време активне паузе одређујете сами.

Пулс

Тренинг на траци даће резултате само уколико успете њиме да убрзате откуцаје срца. Лагана активност подразумева 55 до 65 одсто од максималног откуцаја срца, средњи интензитет 65 до 75, а виши ниво 75 до 85 и висок интезитет вежбања 85 до 95. Максимални број откуцаја срца израчунава се када се од броја 220 одузме број година живота.